MAN

MAN

2F1
2F1S
2022_Hirschenhausen_MAN_MAN-2F1_Bj.1953_mit-Mähwerk_rechts-vorne

f / 14

1/40 sec.

24 mm

100

2023_Markt-Indersdorf_MAN_MAN-2F1_Bj.1959_mit-Mähwerk_links-vorne

f / 16

1/400 sec.

24 mm

400

2023_Markt-Indersdorf_MAN_MAN-2F1_Bj.1959_mit-Mähwerk_rechts-vorne

f / 16

1/800 sec.

24 mm

400

MAN

2K3
2022_Hirschenhausen_MAN_MAN-2K3_Bj.1959_links-vorne

f / 14

1/100 sec.

32 mm

100

2023_Hirschenhausen_MAN_MAN-2K3_Bj.1959_rechts-vorne

f / 19

1/125 sec.

24 mm

200

MAN

2N1
2024_Hirschenhausen_MAN_MAN-2N1_Bj.1952_links-vorne

f / 14

1/50 sec.

29 mm

200

2024_Hirschenhausen_MAN_MAN-2N1_Bj.1952_rechts-vorne-2K3_Bj.1959_rechts-vorne

f / 14

1/50 sec.

26 mm

400

MAN

2P1
2024_Wolfegg_MAN_MAN-2P1_Bj.1961_mit-Windschutzscheibe-Mähwerkmechanik-und-Dach_links-vorne

f / 13

1/30 sec.

35 mm

640

2024_Wolfegg_MAN_MAN-2P1_Bj.1961_mit-Windschutzscheibe-Mähwerkmechanik-und-Dach_rechts-vorne

f / 13

1/80 sec.

32 mm

640

MAN

4K1
2024_Hirschenhausen_MAN_MAN-4K1_Bj.1960_rechts-vorne

f / 11

1/30 sec.

47 mm

72

MAN

4N2
2024_Hirschenhausen_MAN_MAN-4N2_Bj.1962_links-vorne

f / 14

1/50 sec.

38 mm

400

2024_Hirschenhausen_MAN_MAN-4N2_Bj.1962_rechts-vorne

f / 14

1/50 sec.

33,5 mm

200

MAN

4P1
2023_Markt-Indersdorf_MAN_MAN-4P1_Bj.1961_mit-Verdeck-und-Frontlader_links-vorne

f / 16

1/500 sec.

22 mm

400

2023_Markt-Indersdorf_MAN_MAN-4P1_Bj.1961_mit-Verdeck-und-Frontlader_rechts-vorne

f / 16

1/320 sec.

22 mm

400

2023_Markt-Indersdorf_MAN_MAN-4P1_Bj.1961_mit-Mähwerk_links-vorne

f / 16

1/400 sec.

24 mm

400

2023_Markt-Indersdorf_MAN_MAN-4P1_Bj.1961_mit-Mähwerk_rechts-vorne

f / 16

1/250 sec.

26 mm

400

2023_Markt-Indersdorf_MAN_MAN-4P1_Bj.1963_links-vorne

f / 18

1/320 sec.

26 mm

400

2023_Markt-Indersdorf_MAN_MAN-4P1_Bj.1963_rechts-vorne

f / 18

1/500 sec.

26 mm

400

MAN

4R3
2024_Hirschenhausen_MAN_MAN-4R3_Bj.1962_links-vorne

f / 14

1/40 sec.

24 mm

100

2024_Hirschenhausen_MAN_MAN-4R3_Bj.1962_rechts-vorne

f / 14

1/125 sec.

34 mm

400

MAN

AS325
2024_Wolfegg_MAN_MAN-AS325-H_Bj.1950_links-vorne

f / 13

1/50 sec.

27 mm

640

MAN

AS330
2024_Neufahrn-Egling_MAN-MAN-AS330-A_Bj.1952_links-vorne

f / 16

1/30 sec.

39 mm

200

2024_Neufahrn-Egling_MAN-MAN-AS330-A_Bj.1952_rechts-vorne

f / 16

1/25 sec.

38 mm

200

MAN

AS440
2024_Hirschenhausen_MAN_MAN-AS440-A_Bj.1955_links-vorne

f / 16

1/200 sec.

32 mm

800

2023_Markt-Indersdorf_MAN_MAN-AS440-A_Bj.1955_rechts-vorne

f / 16

1/800 sec.

22 mm

400

MAN

B18A/0
B18A/1
2023_Markt-Indersdorf_MAN_MAN-B18-A_Bj.1957_links-vorne

f / 16

1/500 sec.

18 mm

400

2023_Markt-Indersdorf_MAN_MAN-B18-A_Bj.1957_rechts-vorne

f / 16

1/800 sec.

18 mm

400

2024_Hirschenhausen_MAN_MAN-B18_Bj.1959_mit-Windschutzscheibe-und-Dach_linke-Seite

f / 14

1/200 sec.

28,5 mm

400

2024_Hirschenhausen_MAN_MAN-B18_Bj.1959_mit-Windschutzscheibe-und-Dach_links-vorne

f / 14

1/200 sec.

28,5 mm

400

2024_Hirschenhausen_MAN_MAN-B18_Bj.1959_mit-Windschutzscheibe-und-Dach_rechts-vorne

f / 14

1/160 sec.

31,5 mm

400

2023_Hirschenhausen_MAN_MAN-B18-A1_Bj.1959_rechts-vorne

f / 19

1/125 sec.

24 mm

200

MAN

C40
2024_Neufahrn-Egling_MAN-MAN-C40-A_Bj.1955_linke-Seite

f / 11

1/200 sec.

37 mm

200

2024_Neufahrn-Egling_MAN-MAN-C40-A_Bj.1955_links-vorne

f / 11

1/160 sec.

26,5 mm

200